Fear in marketing

Angst is een sterke motivator. Uit angst doen we soms dingen die we normaal niet zouden doen - vijf pakken wcpapier kopen bijvoorbeeld, of toch op 'buy' klikken omdat de kunstwimpers alleen vandaag in de aanbieding zijn. Hoe werkt dat? 

In deze zoom een korte verkenning van fear, shame & blame in marketing, met heerlijke voorbeelden: € 12.000 korting anyone? De vraag is natuurlijk: moeten we dit soort technieken wel gebruiken? Onder welke omstandigheden vind je dat okee? Twee deelnemers delen hun ervaringen. 

Nieuw: Naam Maken

Zoals aangekondigd in de Zoom is vanaf nu de cursus Naam Maken ook online. Meer weten? Hier vind je alle informatie en kun je je meteen inschrijven. Wie al meedoet met Copy, trends & brands doet gratis mee (da's nou een voorbeeld van zo'n exclusief voordeeltje dat ook in de zoom langskwam :)

Hoe dan ook: tot en met eind april gaat de cursus voor maar € 39 over de virtuele toonbank. Geloof me: da's geen geld: een goede merknamen is goud waard!